zondag 30 september 2012

Nieuwe kaart

O jee, mijn laatste post is alweer twee weken geleden.
Nu lijkt het wel alsof ik de hele tijd met mijn vingers zitten draaien heb.
Nu, dat is niet zo. Ik heb een paar kaarten opnieuw gemaakt en alweer weggegeven, maar, ik heb ook een heel nieuwe kaart gemaakt. Een nieuw ontwerp waar heel wat passen en meten bij kwam kijken.
Normaal plaats ik deze dan direct enthousiast online. Deze keer kan ik dat echter niet doen.
De reden is erg simpel. De kaart mag voorlopig nog niet gezien worden omdat het toch een beetje een verrassing moet zijn. Als ik ze online zet, tja, dan is de kans groot dat ze toch gezien wordt.
Nu wil ik de mensen die mijn blogje trouw bezoeken ook niet teleurstellen.
Wil je mijn nieuwste kaart toch zien, stuur me dan een mailtje (op: duimelijntje@telenet.be) en dan mail ik ze je toe.
Binnenkort dan weer echt nieuw werk online, in afwachting daarvan plaats ik hieronder alvast een oude kaart die hier nog geen plekje gekregen heeft.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten