zaterdag 30 augustus 2014

Cavia

Cavia in twee versies.
Welke verkiezen jullie?




4 opmerkingen:

  1. Dat is een grappige!
    Ik verkies de gekleurde. Maar zou dan effe papier nemen zodat je de textuur niet ziet bij het inkleueren. Ik zou zijn oogjes eens zwart proberen, misschien is dit mooier?

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze kaart zooo mooi! Ik kreeg hem via de post, wat een verrassing! Toen ik hem openmaakte werd ik er helemaal blij van! Mijn lievelingsdier. Het zijn sowieso leuke beesten, maar dit plaatje is heel erg schattig! Ik heb de gekleurde gekregen en persoonlijk vind ik die de mooiste. Of de ogen inkleuren op de eerste foto is ook mooi.
    Ik heb respect voor wat jij maakt. Heel erg knap! En de kaarten die ik van je heb, hangen op mijn kamer. Trots! Bedankt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat schattig ! Voor mij de eerste graag :-)
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sandy Vandercruyssen10 september 2014 om 18:31

    Voor mij de niet-ingekleurde versie
    had je wel kunnen denken zeker.
    maar heel tof ontwerp

    BeantwoordenVerwijderen