donderdag 15 januari 2015

Grootste project ooit

9 maand geleden begonnen mijn man en ik aan een heel groot werkstuk.


Twee weken geleden werd het opgehaald.
Ondertussen heeft het de aandacht getrokken van een medeblogger die er een heel mooi artikel over geschreven heeft.
Ik ga er dan ook zelf niets meer over vertellen. Alles wat er over te weten valt, kan je hier vinden: http://carnavalaalstkoentje.blogspot.be/2015/01/prins-werner-is-om-in-te-kaderen.html
Ik wil Koen graag bedanken voor het mooie artikel! 
En lieve lezertjes, als jullie gaan kijken, kijk vooral eens verder rond, er valt daar ook heel wat moois te zien ;-)

Nu zien jullie meteen waarom ik in 2014 nogal weinig nieuw werk gepost heb....



3 opmerkingen:

  1. Prachtig werk! Je hebt hier heel wat tijd ingestoken , dat is te zien. Het is dan ook een meesterwerkje geworden. Proficiat! Groetjes, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier mogen jullie allebei terecht fier op zijn,daar moeten er heel wat uurtjes in gekropen zijn , maar tis prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen