dinsdag 8 januari 2013

Mooie kaart en leuke foto's

Zo even een berichtje tussendoor, in afwachting van nieuw werk.

Deze mooie kaart kreeg ik van Jeanine. Echt heel mooi en leuk om een kaartje met lieve wensen te krijgen. Ze prijkt mooi tussen de andere kaartjes en daarna gaat ze in mijn bewaardoos.


Verder kreeg ik nog 2 leuke foto's toegestuurd.
Een tijdje geleden maakte ik een kaart met een boekenwurm (zie hier of hier )
Nu heb ik foto's gekregen waar die tegenwoordig sta en ik moet toch wel zeggen dat ik erg fier ben dat hij in de boekenkast mag staan.
Ik plaats ze even hier onder.


3 opmerkingen:

  1. Graag gedaan hoor!

    Ik maak mijn kaarten altijd met liefde en veel zorg... En ik verstuur ze dan ook naar wie ik een warm hart toe draag.
    Die boekenwurm is mooi en heel leuk...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke boekenwurm!
    Super lief van Jeanine!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen