maandag 31 december 2012

Gelukkig nieuwjaar

Eerst en vooral wil ik jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen.
Verder wil ik mijn twee nieuwe volgers graag welkom heten.

En, naast hieronder de scan van mijn kerstkaartjes en de kerstkrans, wil ik jullie graag meedelen dat er op ALLE pagina's nieuwe foto's geplaatst zijn én dat er enkele volledig nieuwe pagina's zijn.
De nieuwe foto's zijn wel grotendeels van ouder werk, maar ik wilde ze toch graag plaatsen.

Ik hoop dat jullie allemaal eens een kijkje gaan nemen en jullie mening is welkom.

Duimelijntje



3 opmerkingen:

  1. tis eenvoudig,maar tis héél mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze toch mooi hoor! En heel netjes afgewerkt.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél mooie kaarten. Ik heb met plezier al je kaartjes eens doorlopen. Sommige vind ik echt grappig, andere heel sfeervol. Tinkerbel vind ik prachtig, als het maar sprookjes zijn hé!
    IK ben benieuwd wat je nog meer aan je collectie zal toevoegen.
    Groetjes, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen