zondag 2 december 2012

Vouwbeen

Een tijdje geleden kreeg ik een interessante tip van een medeblogger (Jeanine)
Ze zag namelijk dat de vouwen van mijn kaarten nog voor verbetering vatbaar waren en ze raadde mij dan ook aan om een vouwbeen te kopen.
Ik volgde haar raad op en wat blijkt nu, de vouwen van mijn kaarten worden er echt mooier door. Echt perfect zijn ze nog niet, maar het verschil is wel enorm!
Een waardevolle tip dus en één van de beste aankopen die ik al gedaan heb.
Dank je wel Jeanine! Echt fijn om waardevolle tips te krijgen!

Mijn vouwbeen ziet er zo uit en ik kocht het bij 'De banier'

2 opmerkingen:

  1. Ben blij dat jij er blij mee bent... Goede tips zijn altijd welkom bij iedereen... We moeten elkaar een beetje helpen, dat is interessant voor iedereen.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel tof van jou Jeanine dat je deze tip aan Duimelijntje gaf!

      Verwijderen