dinsdag 18 december 2012

Dit berichtje is speciaal voor mijn lieve volgertjes

Dag lieve volgertjes,

Zoals jullie kunnen zien is dit berichtje speciaal voor jullie.
Nu ik op een paar maanden tijd de kaap van de 1000 pageviews overschreden heb (wat ik zelf nooit verwacht had) en ik zelfs volgers heb (wat ik al helemaal nooit verwacht had), wil ik graag iets voor jullie terug doen.
Ik dacht eerst een give away. Maar, jullie zijn nu ook niet met zoveel (6, dat moet nog net lukken) , daarom lijkt het me wel leuk om jullie allemaal een klein kerstigheidje te sturen.
Daarom, voor wie interesse heeft, stuur me je adres door in een mailtje, en dan moet je vooral je brievenbus in de gaten gaan houden.
Verder wil ik langs deze weg ook Marianne graag even bedanken. Door haar blog te zien ben ik met mijn blogje begonnen, en zij was mijn allereerste volgertje!!! Dikke dank je wel dus!

Verder wil ik ook alvast iedereen fijne feestdagen en heel veel geluk in het nieuwe jaar wensen.


Duimelijntje

5 opmerkingen:

  1. Duimelijntje,

    Proficiat met je 1000 pageviews!! Super!
    Poekie houdt van post... dus 'n mailtje met adres komt er aan! :)

    Groetjes van Poekie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Duimelijntje,
    Wat lief van jou om zo aan ons te denken, ik stuur jou zeker een mailtje met mijn adres. Heeeeel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Duimelijntje,
    Ik heb nog geen give-aways gewonnen dus ben ik superblij met post van jouw kant! Jij bent heel sympathiek! Dikke zoen en ook voor jou van harte prettige feestdagen toegewenst. Het mailtje komt eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Duimelijntje,

    Dat zou zeer leuk zijn natuurlijk, maar ik heb al zulke mooie kaarten gekregen van jou... Doe dus eerst maar de anderen, en zet mij op het einde van je lijstje.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, ze zijn allemaal af (met een beetje vertraging). En ze liggen klaar om morgen op de post te doen. Het wordt dus iets te laat voor Kerst...
    Ik hoop dat jullie ze leuk vinden

    Duimelijntje

    BeantwoordenVerwijderen